неделя, 18 август 2013 г.

ЦВЕТЕН РОМАНС

Преди няколко дни докато пиех сутрешното си кафе, видях как няколко пожълтели, увехнали листа падат на терасата ми. Тогава си дадох сметка, че красивите, изпълнени с романтика и приключения летни дни бавно,бавно отминават и споменът за тях трябва да бъде запечатан. 

Какъв по-оригинален начин за това от текстилно вълшебство. 



Така всъщност се роди и идеята за тази "мини-колекция", която реших да кръстя "Цветен романс".
Използвала съм техниката техниката текстилен декупаж, доскоро непозната за мен. Искрени благодарности към Николина Добрева (собственик на едно уникално магазинче в Созопол - Limorada), която ме запозна с тази уникална възможност за декупаж върху текстил.

Опитала съм се да създам така артикулите, че да носят  носталгията по отминаващото лято... 




...красотата на цветята и лятната любов 



...нежността на дългите летни вечери 



...топлината на морските емоции 



...но и надеждата за нови ароматно-цветни мигове, които тайните на следващият сезон ще ни донесе...



1 коментар: